Sæt kunden i centrum

Det er blevet et reelt konkurrenceparameter, på et hvilket som helst tidspunkt at kunne levere attraktive og målrettede købsoplevelser til kunden. På deres præmisser og på de markedsplatforme og steder de befinder sig på. Hvis man i dag vil vinde kundernes gunst på markedspladsen, kommer man ikke uden om mantraet ”Kunden i centrum”.

Som professionel i dit område, kender I sikkert til de store ændringer der berører jeres forretning såsom indflydelsen af sociale medier, mobile enheder og tårnhøje forventninger til service og kundepleje. I har måske også oplevet hvordan digital teknologi er med til at skabe nye markeder, synliggøre og bygge nye indtægtskilder for de virksomheder, der på rette vis udnytter mulighederne. Kald det disruption, kald det hvad I vil, men vi kommer ikke uden om, at fremtidens vindere er dem der formår at sætte kunden i centrum.

Idéen er ikke ny, men det er stadig en overvældende udfordring for mange virksomheder.